آخرین اخبار
کد مطلب: 80028
پرسپوليس مهره هاي تأثير گذار خود را از دست داد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1972

به گزارش سلام لردگان، سيدجلال حسيني يکي از ارکان اصلي خط دفاعي تيم ملي ايران در سالهاي اخير که به گواه کارشناسان جزو بهترين مدافعان سالهاي اخير ايران بوده است، سه شنبه شب به صورت رسمي از جمع سرخپوشان پايتخت جدا شد.

 
وي پس از نشست با مديرعامل پرسپوليس اعلام کرد که اختلاف مالي او با مديران باشگاه زياد بوده و براي بستن قرارداد با تيم جديد خود راهي قطر خواهد شد.
 
بدين ترتيب سيدجلال حسيني به جمع مهرداد پولادي مدافع چپ پاي تيم ملي ايران که بزودي راهي ليگ برتر انگليس خواهد شد و محمدرضا خلعتبري پيوست تا پرسپوليس براحتي سه بازيکن تأثيرگذار خود را از دست بدهد.
 
اين درحالي است که سرخپوشان پايتخت بايد در فصل جاري در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروند و عملکرد ضعيف مديران باشگاه در جذب بازيکن جديد و حفظ نفرات فصل گذشته، موجي از نگراني را در ميان علاقه مندان ايجاد کرده است.
 
مديران پرسپوليس در جذب بازيکن نيز فقط رضا نوروزي را به عنوان يک مهره کارآمد به استخدام درآورده اند که به نظر مي رسد با شرايط جديد، سرخپوشان تهران و ميليون ها هوادار آن فصل سختي را پيش روي خود مي بينند.
 
بايد در روزهاي آتي منتظر واکنش علي دايي سرمربي پرسپوليس باشيم؛ چرا که وي همواره از جدايي نفرات تيم خود ابراز نارضايتي کرده و مي تواند در صورت ناکامي احتمالي در چهاردهمين دوره ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا توپ را به زمين مديريت باشگاه انداخته و همچنان در نزد هواداران محبوب بماند.
 
براساس اين گزارش، در سوي ديگر، استقلال تهران رقيب هميشگي پرسپوليس عملکرد خوبي در نقل و انتقالات داشت و ملي پوشان خود چون هاشم بيگ زاده، خسرو حيدري و اميرحسين صادقي را حفظ کرده و آندرانيک تيموريان نيز در آستانه تمديد قرارداد با آبي هاي پايتخت است.
 
هرچند سيدمهدي رحمتي تنها جدا شده استقلال به شمار مي رود اما جذب نفراتي چون محسن فروزان، اميد ابراهيمي، سجاد شهباز زاده و ميلاد فخرالديني که از جوانان خوش آتيه فوتبال ايران هستند، مي تواند استقلال را به اهداف خود برساند.
 
 
انتهاي پيام
منبع:شبکه اطلاع رساني دانا

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس